Hemsk natt

I natt åkte jag ambulans för första gången, och tyvärr inte för att jag var sjuk utan för att Mille var sjuk.
Vaknade vid 23-tiden i går av att Mille lät konstigt i sin säng. Lyfte upp honom och insåg att han inte fick någon luft.

Det blev mått panik här hemma innan vi ringde 112 och fick hit en ambulans. Men med riktigt underbara ambulanskillar, bra guidning från 112, duktiga sköterskor och en snäll och förstående läkare fick vi åka hem vid 3.
Tyvärr finns det ju alltid en surkärring på varje ställe och henne mötte vi det sista vi gjorde igår innan vi åkte hem.

Men med en någorlunda pigg Mille och en rolig taxichaufför lät vi inte den kärringen förstöra vår natt.

Det har tyvärr inte blivit mycket sova inatt. Jag har haft Mille med eller mindre på mig hela natten och varje litet läte eller rörelse så har jag varit klarvaken.

Nu ska jag snart åka och jobba men idag håller vi nog kontakten lite mer än vanligt jag och min älskade blivande.
Tänk vad jobbigt det är när barnen mår dåligt.

Kommentarer
Postat av: GS

Stackars liten

2012-04-24 @ 10:50:04
Postat av: Mela

Många Kramar till er !

Det e verkligen sååå jobbigt när barnen e sjuka

2012-04-24 @ 16:24:12
URL: http://www.skrottensstory.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0