Att älska sitt arbete

Trots att jag jobbar och sliter från att jag kliver in genom dörrarna på jobbet tills jag kliver ut, oftast efter 30 minuters övertid, älskar jag mitt arbete.

Jag får prata med massor med underbara människor hela dagarna, även en del mindre underbara men dom försvinner i havet av de andra. Jag får styra, planera och organiera.
Jag har fullt upp hela tiden vilket gör att jag trivs. Och jag får hålla på med en del av branchen som konstigt nog intresserar mig, transport branchen.

Jag har insett att jag vill bli en av de bättre på det här, jag vill lära mig allt. Utvecklas och visa att detta är det jag vill hålla på med. Jag hoppas jag får rätt verktyg så jag kan klara detta.

Kanske kanske kanske, löser sig allt detta så snart jag får min "Nya kollega". Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0