Nu startar vi om detta på nytt.

Kanske är bloggtorkan över eller så är det bara skrivarlusten som är tillbaka.
Det har hänt så mycket i mitt liv de sista månaderna så jag har varken haft lust eller ork att blogga.

Men idag hände något som fick mig att vilja skriva av mig igen. Ett mail, ett påhopp på mitt liv.
Sådant gör mig arg. När folk som inte känner mig skall kommentera mina val i livet.
Dom som inte vet vad jag gör, vad jag säger eller hur saker och ting egentligen är eller har varit.
Jag kan nog tacka http://annasmix.se/ för att jag fått lusten tillbaka.
Det är hennes blogg som fått lusten att komma tillbaka. Hennes styrka, hennes underbara inlägg och fina bilder.

Men nu startar vi om bloggen för att visa, väl utvalda, hur underbart mitt liv är och hur bra jag mår med min familj, mina barn, mitt jobb. Ja livet :) Och även för att skriva den dagbok som inte längre finns i pappersformat.

Kram på er där ute.



Kommentarer
Postat av: Mela

Tack för förtroendet..

Älskar läsa din blogg... <3

Hoppas ni alla mår bra...



2012-03-14 @ 19:20:38
URL: http://www.skrottensstory.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0