En underbar stund

 

Efter middagen idag fick jag och Mojjo för oss att det var dags att äta glass. Tog på oss kläderna och skulle knalla upp på affären. Det slutade med glass från McDonalds och en fika hos underbaraste Ingela.

 

Jag trivs verkligen i hennes sällskap. Det är en människa som är så snäll och underbar att jesus kan verka som en martyr.
Det blev lite fika, ungarna fick busa och sedan en liten snabbis ut med hunden. Tyvärr fick inte hennes hund Basse följa med idag men det kommer fler dagar.

 

Ingela och jag bodde grannar när jag bodde i Ljusdadalen. Hon bor kvar i samma lägenhet så det är lite skoj att komma dit och låta minnerna flöda från mitt tidigare liv.

Även roligt för Mojjo att gå hålla kontakten med Ingelas son som var henne första vän och fortsätta lära sig och se hur de va där hon bodde som liten. Kanske jag tycker det är lite roligare än henne.

 

Jag har i alla fall haft en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Mela

Fina ni e :)

VAd e han för ras?

2012-05-23 @ 02:26:47
URL: http://www.skrottensstory.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0