Trots liten besöksskara

Sedan jag bytte bloggadress har jag valt att inte dela med mig av adressen till vem eller vad om helst. Lite för att skydda mitt privatliv. Vem som helt behöver inte läsa vad jag gör på dagarna.

Men trots liten besöksskara skriver jag inte mycket. Varken bra eller dåligt.
Men just nu har jag en tid av enormt välmående. Varför håller jag för mig själv men jag njuten av varje sekund.
Jag går runt och ler på dagarna och känner att saker och ting faller på plats mer och mer.

Ibland är livet sådär exta mysigt.

Kommentarer
Postat av: Elina

skulle vara jättekul om du ville länka min blogg här i din blogg i nått inlägg? :)

vill bara ha mer och mer besökare som upptäcker min blogg, och kanske fortsätter att följa den!



kramar Elina!

2012-05-28 @ 19:11:04
URL: http://youngphotografer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0